CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Thursday, August 7, 2008

Makanan & Minuman Kesihatan


HANYA RM120 (tiada caj penghantaran)
SUSU STOLLE (PRODUK UNTUK KESIHATAN)

Sesuai untuk mengubati :-
a) Sakit2 sendi / gout
b) Asma, resdung, paru-paru berair
c) Mengubati luka pembedahan (juga sesuai bagi ibu2 bersalin caeser)
d) Melambatkan menopouse, melancarkan haid, mengubati senggugut
e) diabetis, darah tinggi, tekanan darah tidak normal, kolesterol (sesuai utk diet jugak)

Susu Stolle berupaya untuk mencegah penyakit dengan menguatkan ketahanan badan terhadap bakteria yang boleh menyebabkan penyakit. Produk susu yang mengandungi antibodi berpotensi di dalam mencegah penyakit kerana berupaya di dalam meneutral dan menghapuskan patogen tertentu yang menyebabkan penyakit. Kandungan antibodi di dalam Susu Stolle jauh lebih tinggi berbanding kandungan antibodi di dalam produk susu yang diperolehi daripada lembu yang tidak menjalani kaedah imunisasi. Antibodi-antibodi ini berupaya di dalam melawan penyakit; oleh itu, lebih banyak bilangan antibodinya, lebih bagus kesannya ke atas pengguna.


TESTIMONI KE ATAS SUSU STOLLE

Tujuan testimoni disiarkan adalah untuk membantu dan berkongsi kebaikan Susu Stolle dengan orang ramai. Paparan ini tidak bertujuan sama sekali untuk menyokong dakwaan rawatan perubatan bagi Susu Stolle.

“ Susu Stolle telah membantu tekanan darah saya berbanding dengan produk lain di pasaran. Susu Stolle banyak membantu menurunkan tekanan darah dan melegakan masalah pre-menopause saya. 3 bulan selepas mengambil Susu Stolle, bacaan tekanan darah saya turun kepada tahap normal setiap hari (di dalam lingkungan 130/80), di mana bacaan tekanan darah saya sebelum mengambil Susu Stolle adalah 200/130. Selepas pengambilan selama lebih kurang 4 bulan, semua masalah kesihatan saya selain daripada darah tinggi dan pre-menopause iaitu masalah sendi dan kulit kering telah bertambah pulih kepada tahap di mana saya langsung tidak mengalami sakit, malah lebih bertenaga untuk menjalani kehidupan harian. Saya sangat berbangga memiliki Susu Stolle.”
Pn. Juliana Tan Si Li (57 tahun)Kuala Lumpur

“ Selama 18 tahun saya mengalami masalah sendi dan gout. Kesakitannya semakin bertambah teruk dan mengganggu pergerakan harian. Saya pergi berjumpa dengan pakar dan malangnya doktor pun tidak dapat berbuat apa-apa dan hanya memberikan ubat steroid. Semasa mengambil steroid berat badan saya telah bertambah sebanyak 20kg. Pada peringkat awal pengambilan Susu Stolle, kesakitan saya bertambah teruk. Berat badan telah berkurangan daripada melebihi 80kg kepada 71kg sahaja. Selepas pengambilan selama 3 bulan, saya sudah mula boleh menulis di mana sebelum ini saya langsung tidak boleh membengkokkan tangan dan jari. Saya dapat melihat perubahan ke atas diri saya selepas mengambil Susu Stolle. Susu Stolle telah membantu memulihkan kesihatan saya sebanyak 90% dan sekarang saya tidak perlu risau terhadap pemakanan harian dan boleh makan apa sahaja. Susu Stolle adalah perkara terbaik yang telah diperkenalkan kepada saya.”
En. Tee Seng Poh (55 tahun)Batu Pahat

“ Penyakit prostatitis saya sudah sampai ke tahap yang paling kritikal semasa saya mula mengambil Susu Stolle. Sebarang pengambilan ubat-ubatan tidak dapat membantu. Hanya terapi atau pembedahan sahaja jalan penyelesaiannya. Tanpa kerelaan hati saya telah menjalani terapi untuk tempoh beberapa bulan. Saya mula mengambil Susu Stolle sejurus selepas selesai menjalani terapi. Selepas pengambilan Susu Stolle, laporan perubatan saya amat sukar dipercayai kerana PSA saya sudah turun ke tahap 0.2%. Sekarang saya merasakan bahawa hanya Susu Stolle sahaja yang dapat memulihkan penyakit saya berbanding produk lain yang pernah dicuba. Sehingga sekarang saya tidak lagi mengalami sebarang penyakit dan tidak perlu berjumpa doktor. Bukan itu sahaja, Susu Stolle telah membuatkan saya kelihatan lebih muda daripada usia yang sebenar iaitu di dalam lingkungan umur 50 atau 60 tahun. Tetapi sebenarnya saya telah berumur 70 tahun.”
En. Heng See Chee (69 tahun)Batu Pahat

“ Susu Stolle melegakan kesakitan saya, memberi saya peluang untuk hidup. Saya tidak mempedulikan Susu Stolle pada permulaannya walaupun saya sudah membelinya. Selama 2 bulan saya menyimpan Susu Stolle di dalam almari tanpa mencubanya. Saya menghidapi masalah sakit sendi yang serius. Kesakitan yang teruk di bahagian lutut dan tapak tangan kanan. Saya telah menjalani pembedahan cantuman tulang sendi tiruan. Malangnya, di dalam satu kemalangan tulang sendi tiruan itu telah patah. Doktor menyarankan agar saya menjalani satu lagi pembedahan namun saya mengingkarinya. Saya cuba menjalani terapi cina namun hasilnya tidak seperti yang diharapkan. Saya sudah putus harapan. Susu Stolle telah diperkenalkan kepada saya melalui seorang kawan yang memahami kesulitan yang saya hadapi. Keyakinan saya terhadap Susu Stolle bertambah selepas menghadiri Home Party yang telah dianjurkan. Kesakitan semakin hari semakin berkurangan selepas kurang dari 2 bulan mengambil Susu Stolle. Saya terus lagi mengambil Susu Stolle dan percubaan kali ini tidak sia-sia kerana semua kesulitan dan kesakitan yang dialami telah hilang dan saya begitu gembira kerana dapat mencuci muka dengan tangan tanpa mengalami sebarang kesakitan dan kesulitan serta boleh berjalan tanpa memerlukan pertolongan dari orang. Susu Stolle telah banyak menyumbang di dalam membantu memulihkan kesihatan dan kekuatan saya.”
En. Ong Guat Poh (55 tahun)Batu Pahat

“ Saya bekerja di kedai makanan yang terletak di dalam litar lumba kuda selama 26 tahun. Tetapi sekarang saya telah berhenti daripada bekerja di situ kerana pekerjaan itu telah mendatangkan masalah kesihatan kepada saya. Tekanan darah saya telah mencecah kepada 195, kandungan kolesterol di dalam badan sebanyak 225, asid urik yang tinggi dan menghidapi artritis pada pergelangan kaki. Menghidapi kencing manis selama 9 tahun dengan bacaan 26. Setiap hari saya perlu mengambil 9 biji pil. Manakala keputusan daripada ujian sinar-X memerlukan saya menjalani pembedahan. Selepas mendengar nasihat daripada seorang kawan, saya telah mencuba mengambil Susu Stolle dua minggu sebelum menjalani pembedahan. Menakjubkan, selepas menjalani pembedahan, luka pembedahan mengambil masa yang singkat untuk sembuh dan saya dapat tidur nyenyak sepanjang malam hingga ke pagi. (Sebelum minum Susu Stolle) Calar sedikit pada bahagian kulit memerlukan 4 hingga 5 minggu untuk sembuh. Tahap gula di dalam darah pula turun sehingga ke 4.8, sesuatu yang mengejut dan mengembirakan. Hanya Susu Stolle sahaja yang dapat membantu. Terima kasih kepada Susu Stolle dan saya akan terus setia mengambil Susu Stolle.”
En. Chan Kon Seng (58 tahun)Kuala Lumpur

“ Saya menghidapi asma sejak dari kecil lagi. Apabila meningkat dewasa dan sibuk bekerja, masalah ini tidaklah begitu teruk dan membebankan. Tetapi pada tahun 2003, semasa kandungan berusia 4 bulan, saya sering mengalami batuk dan selsema. Makanan dan minuman yang sejuk serta cuaca yang sejuk perlu dielakkan. Saya perlu mengambil ubat untuk suatu tempoh yang panjang, namun masalah batuk dan selsema tidak pernah pulih. Selepas dimasukkan ke hospital, doktor mengatakan bahawa saya menghidapi asma. Setiap kali asma menyerang saya perlu menggunakan inhaler dan langsung tidak boleh tidur pada waktu malam. Hidung yang tersumbat dan batuk tanpa henti-henti menyusahkan saya untuk bernafas. Susu Stolle telah berjaya mengubah keadaan saya. Jika cuaca sejuk, batuk, selsema dan asma sudah tidak timbul lagi. Keadaan saya bertambah baik selepas 6 bulan minum Susu Stolle. Anda tidak akan dapat membayangkan betapa susahnya saya tanpa Susu Stolle. Susu Stolle merupakan keajaiban bagi saya.”
Pn. Wong Yin Mei (30 tahun)Kedah

“ Secara jujur dapat saya katakan bahawa saya berasa sihat hari ini berbanding dengan keadaan kesihatan saya 30 tahun yang lalu. Saya menghidapi asma, darah tinggi dan resdung pada bahagian hidung. Asma pula menyerang 2 kali dalam setiap minggu dan tekanan darah pula berada pada kadar 190/100. Hidung yang berair pula banyak menyulitkan saya terutamanya ketika mengambil air sembahyang pada waktu pagi. Saya perasan perubahan yang ketara ke atas diri saya selepas mengambil Susu Stolle di dalam masa 3 hingga 4 minggu. Secara umumnya, saya lebih bertenaga dan sihat serta nyenyak tidur pada waktu malam. Asma dan resdung tidak pernah berulang lagi. Tekanan darah pula telah berada di tahap yang normal. Setiap hari saya mengambil Susu Stolle dan saya dapat rasakan bahawa Susu Stolle telah berjaya mengubah kesihatan saya. Saya percaya sepenuhnya kepada keberkesanan Susu Stolle dan akan sentiasa terus menggunakannya.
Pn. Azizah Binti Ibrahim (60 tahun)Johor Bahru

“ Selepas mengambil Susu Stolle penyakit kencing manis saya telah bertambah pulih. Saya pernah dimasukkan ke hospital disebabkan oleh kencing manis dan darah tinggi. Saya perlu disuntik dengan insulin. Saya tidak lagi mengambil sebarang pil selepas menggunakan Susu Stolle. Selepas mengambil Susu Stolle, darah tinggi, kencing manis dan sakit belakang telah bertambah pulih dan saya telah dapat tidur nyenyak setiap malam. Saya tidak perlu lagi dengan kerap ke tandas. Tekanan darah juga telah turun. Saya akan terus mengambil Susu Stolle kerana susu ini telah memberikan kesan yang baik kepada saya.
En. Mamat Bin Md. Ali (69 tahun)Johor Bahru

Untuk keterangan lanjut :-
http://www.lanfar.com.my/mal/pro_stollemilk.htm

0 comments: